ITIC – PENTRU PROFESORI

Legitimația ITIC (International Teacher Identity Card) este singura legitimație recunoscută la nivel internațional pentru profesori. Posesorii legitimației economisesc atât în țară, cât și în străinătate, și se bucură de acces preferențial la peste 42,000 de discount-uri și beneficii, atât în România, cât și în lume, în peste 130 de țări.

Creată special pentru profesori, legitimația ITIC vine ca un avantaj pe care orice profesor ar trebui să-l aibe. Pe lângă recunoașterea la nivel internațional a statutului de profesor, legitimația ITIC oferă și foarte multe reduceri la diferite domenii de interes. Verificați aici ofertele la restaurante, cinematografe, magazine, obiective turistice și multe altele. Țineți legitimația în portofel sau în buzunar oriunde ați merge și arătați-o ori de câte ori ajungeți la unul dintre partenerii noștri.

Cine poate beneficia de legitimația ITIC?

Orice cadru didactic cu normă întreagă, care predă la o instituție de învățământ acreditată și/sau recunoscută de Ministerul Educației și Cercetării. Nu există limită superioară de vârstă și se acceptă orice tip de solicitare, indiferent de naționalitate sau țara de rezidență.

De ce acte am nevoie dacă vreau să aplic pentru un ITIC?

  • formular completat și semnat – descarcă formular (doar dacă aplicați pentru legitimație la sediul nostru);
  • copie act de identitate (buletin/carte de identitate, pașaport, permis de ședere, etc.);
  • adeverință sau copie a legitimației de profesor, pe care să fie specificat „profesor cu normă întreagă”;
  • poză tip buletin.

Cum pot obține o legitimație ITIC?

Există mai multe opțiuni prin care puteți aplica pentru un ITIC:

    1. Comandă online – veți încărca documentele online, iar după confirmarea plății, legitimația comandată va fi emisă în termen de 10 zile lucrătoare și trimisă la adresa specificată de dvs. în comandă. Dacă nu doriți să trimitem ITIC-ul, puteți ridica personal legitimația de la sediul nostru;
    2. La sediul nostru din București – legitimația se emite și cotizația se achită pe loc;
    3. La un distribuitor partener:

Cum plătesc cotizația de membru dacă am aplicat pentru legitimație online?

Cotizația de membru se achită după completarea formularului online. Aveți două posibilități de plată:

  1. Card bancar
  2. Transfer bancar online sau la ghiseul oricărei bănci; banii pot fi virați într-unul din conturile:
  • RO64PIRB4217720200001000 PIRAEUS BANK, Agenția Mihail Kogalniceanu
  • RO97BRDE410SV51151794100 BRD, Sucursala Academiei

Beneficiar: Asociația pentru Sprijinirea Tinerilor, Studenților și Profesorilor. Se va specifica pe ordinul de plată efectuat “Cotizație de membru ASTPS” și numele persoanei pentru care s-a plătit această cotizație. După ce a fost efectuată plata, vă rugăm să ne trimiteți dovada plății pe adresa de e-mail: vreau@isic.ro.

Cât timp este valabilă legitimația mea?

Valabilitatea legitimației ITIC este de 16 luni: începe din luna Septembrie a anului în curs și se termină în luna Decembrie a anului următor. Precizăm că valabilitatea legitimației este în conformitate cu structura anului școlar/universitar la nivel internațional.

Exemplu: o legitimație ITIC emisă în Septembrie 2016 va fi valabilă până la 31 Decembrie 2017, adică 16 luni; un ISIC emis în Martie 2017 va avea valabilitatea tot până la 31 Decembrie 2017.