Posesorii de carduri ISIC, ITIC, IYTC primesc o reducere de 67% la tariful unei camere.
Continental Hotels reprezinta cel mai important grup hotelier romanesc, afirmatie sustinuta de experienta pe piata hoteliera – din 1991, cand s-a infiintat societatea, dar si de serviciile oferite oaspetilor nostri.
Initial lantul hotelier Continental includea complexele hoteliere omonime din Bucuresti, Sibiu, Cluj-Napoca, Tirgu-Mures si Constanta, insumand 403 camere, plus hotelul Continental din Timisoara, care, desi a fost atribuit prin Hotarare de Guvern societatii Continental, nu a intrat niciodata efectiv in lant.
Privatizata in intregime in anul 1995 a SC CONTINENTAL SA a cunoscut o dezvoltare exploziva, sustinuta de utilizarea eficienta a creditelor si a capitalurilor aduse de actionari insemnati.
Politica de rezervare, anulare si no show
Conditii de rezervare
- Posesorii de carduri vor transmite in scris (email, fax) sau telefonic, comanda de rezervare care va include si modalitatea de plata;
- Cererile de rezervare/modificare/anulare se vor transmite direct la hotel sau in atentia departamentului central de rezervari, reservation@helohotels.ro;
- Solicitarile trimise la hoteluri se pot face toata saptamana (inclusiv in weekend), solicitarile trimise la departamentul central de rezervarise pot face de luni pana vineri intre 8.00 – 21.00;
- Confirmarea sau infirmarea se va face: in maxim 24 de ore pentru solicitarile primite de luni pana vineri, luni pana la orele 12.00pentru solicitarile primite in weekend;
- Check-in / check out: ziua incepe la orele 15.00 si se termina la orele 12.00 a zilei urmatoare;
- Toate rezervarile se vor garanta pentru prima noapte cu carte de credit sau plata in avans;
- Posesorii de carduri beneficiaza de aceleasi tarife speciale si pentru cazarile fara rezervare (walk in) doar daca hotelul dispune de camere libere.
Conditii de anulare/modificare
Anularea partiala sau totala a serviciilor comandate poate conduce la penalizari, in functie de intervalul de timp cu care se face anularea in raport cu data prevazuta pentru sosire (luand in considerare orele 15.00 din ziua sosirii pentru cazare si orele 9.00 din ziua evenimentului pentru sali de conferinte si mese organizate). In acest caz clientul posesor de card va plati hotelului urmatoarele penalizari:
Cazare pentru individuali
- pana la orele 12.00 in ziua sosirii – fara penalizare
- dupa orele 12.00 in ziua sosirii – 100% penalizare
Cazare pentru grupuri (minim 10 camere/noapte)
- cu minim 30 de zile inainte de ziua sosirii – fara penalizari
- intre 30 si 15 zile inainte de ziua sosirii – 50% penalizare
- intre 14 si 8 zile inainte de ziua sosirii – 70% penalizare
- intre 7 si 24 de ore inainte de ziua sosirii – 90% penalizare
- cu mai putin de 24 de ore inainte de ziua sosirii – 100% penalizare
Alte servicii solicitate (ex. mese, coffee break-uri, transport, etc.)
- cu minim 8 zile inainte de ziua evenimentului – fara penalizare
- intre 8 zile – 48 de ore inainte de ziua evenimentului – 30% penalizare
- cu mai putin de 48 de ore inainte de ziuaevenimentului – 100% penalizare
Pentru individuali, penalizarea se aplica la valoarea serviciilor anulate pentru prima noapte de cazare (inclusiv mic dejun).
Pentru alte servicii, penalizarea se aplica la valoarea serviciilor anulate pentru intreaga perioada (cazare cu mic dejun, pauze de cafea, sala de conferinte, echipament, etc, in functie de comanda).
In caz de no show, hotelul isi rezerva dreptul de a factura posesorul de card drept penalizare 100% din valoarea serviciilor comandate pentru prima zi (inclusiv mic dejun). In acest caz rezervarea se anuleaza automat pentru intreaga perioada solicitata in comanda de rezervare.
In cazul in care hotelul nu poate oferi serviciile comandate de posesorul cardului si confirmate in scris de partener, acesta il va informa pe posesorul cardului in cel mai scurt timp si va lua toate masurile necesare pentru a asigura clientilor servicii alternative. Hotelul va fi responsabil pentru costurile aditionale de transport si cazare, hotelul nu va fi raspunzator pentru orice alte reclamatii viitoare privind relocarea.
Plati si facturare
Plata se efectueaza prin virament bancar inainte de intrarea clientului sau direct la hotel. Plata la receptie se efectueaza in numerar (Ron, Euro, USD, Lire Sterline) sau carte de credit (VISA, American Express, Master Card, Dinners Club, JCB) la check in sau la check out (in cazul in care rezervarea este garantata pentru intreaga durata a sejurului)
Plata pentru toate serviciile prestate de unitatile Continental se va face in contul deschis la BRD Sucursala Mari Clienti Corporativi – RO08BRDE450SV01036834500in RON sau Raiffeisen Bank Agentia Grivita – RO06RZBR0000060009019927 in RON.
Pentru perioada unor evenimente speciale, plata serviciilor comandate se face de catre posesorul de card in proportie de 80% in avans, in momentul comandarii spatiilor de cazare. Sumele astfel incasate nu se vor restitui posesorului in caz de neprezentare.
Plata integrala in avans a serviciilor nu reprezinta garantarea serviciilor, in cazul in care nu exista o confirmare in scris din partea hotelului.
In cazul platii in avans, trebuie trimisa pe fax/email dovada platii. Dupa primirea acesteia, hotelul va reconfirma rezervarea in maximum 24 ore.
Serviciile suplimentare, care nu au fost comandate de posesorul cardului si confirmate de hotel se achita direct la receptia hotelului.
In situatia in care suma de pe factura finala este mai mica decat suma achitata in avans, iar cazarea si/sau serviciile comandate au fost anulate in termen (fara penalitati), diferenta se va pastra pentru actiuni ulterioare, cu exceptia cazurilor in care partile au agreat in scris alte conditii.
Facturile emise de sucursalele Continental Hotels vor fi inmanate personal la receptia hotelului sau vor fi expediate la adresa posesorului de card mentionata in momentul efectuarii rezervarii, iar facturile electronine vor fi transmise posesorului cardului la adresa de email mentionata de acesta
Departamentul de Relatii cu Clientii: 0732 121 714, customer.relations@continentalhotels.ro
Oras / Sucursala | Oferta | Se acorda | Observatii |
Contact |
Bucuresti / Hello |
22E / camera/ noapte | In functie de disponibilitate, cu rezervare in prealabil. |
Tariful include TVA si taxa locala. Micul dejun este optional (4 E / persoana) |
+40 372 121 800+40 372 121 801 reservation@hellohotels.rowww.hellohotels.ro |
Suceava | 22E / camera/ noapte | In functie de disponibilitate, cu rezervare in prealabil. |
Tariful include TVA si taxa locala.Micul dejun este optional (4 E / persoana) | +40 372 304 904suceava@continentalhotels.rowww.continentalhotels.ro |
Targu Mures |
– 22E / camera / noapte (pentru una sau doua persoane)– Mic dejun optional: 4E / persoana |
In functie de disponibilitate, cu rezervare in prealabil. | Tariful include TVA si taxa locala. |
+40 372 652 200mures@continentalhotels.rowww.continentalhotels.ro |
Drobeta Turnu Severin |
– 22E / camera/ noapte (pentru una sau doua persoane) | In functie de disponibilitate, cu rezervare in prealabil. | Tariful include TVA si taxa locala. Micul dejun este optional (4 E / persoana) | +40 372 528 828+40 372 528 829 drobeta@continentalhotels.rowww.continentalhotels.ro
|